[Snort-users] (no subject)

Paulo Angelo pa at pauloangelo.com
Wed Aug 9 10:20:22 EDT 2017

Hola Omar,

    Hay mucha información disponible. Depende en gran medida de lo que
usted está buscando.

    Le sugiero que eche un vistazo a la documentación oficial de Snort en:

https://www.snort.org/documents

     Y  a los libros, que por lo general proporcionan una introducción
fácil, por ejemplo:

http://amzn.to/2vjiBOu

Saludos,

Paulo Angelo

------------------ English version ------------------
Hi Omar,

   There is many information available. It depends heavly on what you are
looking for.

   I suggest you to take a look on the official Snort documentation at:

https://www.snort.org/documents

    And take a look on books, which usualy provide a easy introduction, for
example:

http://amzn.to/2vjiBOu

regards,

Paulo Angelo